Wednesday 23 October 2013

Hati Aku

ASSALAMUALAIKUM :)

Hi korang dah lama betul Shah tak update blog ni, well hari ni Shah rasa macam nak luahkan perasaan haha. Tak dapat tidur macam2 pulak difikir terutamanya sekali tentang DIA :'(

Korang, patut ke aku menaruh harapan dekat seseorang yang menyukai orang lain? Get my point? Sedih gila kalau dia cakap pasal "LELAKI ADMIRE" dia sangat tuh , well dekat luar senyum lah dalam hati pecah beribu. Terasa hipokrit lah juga kan? Tapi mana boleh kita paksa hati seseorang untuk menyukai kita kan? Memang tak jadi punya. Kadang Kadang Shah terasa berputus asa dengan semua ni. Tak pernah Shah rasa perasaan macam ni selama ni. Tapi kan kenapa setiap hari mesti dia keluar dengan aku, pergi makan dengan aku, pergi jalan dengan aku, pergi belajar dengan aku. Boleh kata semua dengan aku. Kenapa pulak tak dengan "LELAKI ADMIRE" dia tu. Dia seolah-olah memberi aku harapn untuk bersama dengan dia. Tapi tak mungkin aku menangi hati dia kan? Sebab dia selalu cerita dekat aku tentang "LELAKI ADMIRE" dia tu. Everything! Setiap kali dia mesej mesti tersenyum sendiri, ketawa sendiri. Waktu aku bercakap dengan dia, bila telefon berbunyi dia terus berhenti mendengar semua percakapan aku dan melayan terlefon. Tapi kenapa mesti keluar dengan aku. Setiap hari aku berdoa biar kuatkan hati aku ni daripada jatuh pecah ke lantsai berterabur tanpa sesiap melihatnya. Sabar, mungkin dia bukan jodoh kau kan? Well nevermind, aku takkan terus menunggu, Aku akan membawa haluan aku sendiri tanpa ada rasa suka sedikit pun. Dia tak "tahu yang dia selalu mengecilkan hati aku yang kecil ni bila dia bersama "LELAKI ADMIRE" dia. Dah lah . Hahah Berlalu biarkan berlalu. Hidup kena teruskan! Chaiyokkk! Basyakkk! Aja Aja :)

No comments:

Post a Comment