Tuesday 5 May 2015

Sad Life.

Assalamualaikum semua, lama dah aku tak update blog kan? Hari ni tak tau kenapa tetiba je nak bukak blog lepas tu tulis entri. Biasalah, bila aku tak dapat nak luah dekat sapa-2, blog jugak lah akhernya aku pegi. Memang aku akui, kawan aku tak banyak. Kalau nak dikira memang senang, guna jari pun boleh. Sebenarnya, entri kali ni, aku nak tulis tentang somebody! Nampak tak title tu? Sad Life? yup memang hidup aku sangat sedih.

Aku takde girlfriend, aku tak ada sesiapa. Aku cuma dapat banyak fitnah, kena kutuk, kena sindir & apa apa yang sewaktu dengannya. Aku memang tak pernah nak rasa KEBAHAGIAAN seperti orang lain. Memang tak pernah nak dapat,

Sebenarnya aku selama ini menaruh harapan dekat seseorang. Well, easy story. Dia kawan baik aku.
Best friend masa aku form 3 sampai lah sekarang. Cuma sekarang tak lah serapat dulu. People change, so the days goes by, kata org puteh lah. Aku ni tak lah sehebat mana, tak lah sehensem mana. Tapi aku ada perasaan jugak macam orang lain. Macam crush crush tu lah. Tapi aku tak anggap dia crush aku pun. Aku selalu confess depan dia yang aku suka dia, jom kita kawen satu hari nanti, kalau nak anak, brapa ramai? Lepas tu aku pun pernah cakap dekat dia

"dekat mana awak, dekat situ lah saya, saya takkan tinggalkan awak, awak dalam kesusahan saya akan turut merasainya sebab tanpa awak, tak mungkin saya akan dapat perasaan macam ni, perasaan yang menghargai seseorang sehingga sanggup menggadaikan masa gembira, masa yang sepatutnya dia lakukan sesuatu tetapi beri kepada seseorang yang dia sayang"

Tapi dia selalu anggap aku main main. Aku ni bukan orang serius sangat pun. Tapi benda macam tu aku tak pernah nak luahkan senang senang dekat somebody. Kau ingat aku ni main main ke? Tak! tipu aku tak cemburu bila kau ada hubungan dengan lelaki lain. kau selalu luahkan dekat aku pasal lelaki idaman kau tu. Lepas tu, kau akan putus. Jumpa lagi yang lain. tetap jugak sama. tak sampai sebulan putus, Aku sebenarnya pernah kata dekat kau

"Kalau aku lah lelaki idaman kau, aku takkan biarkan kau sendiri sebab aku tau kau memang tercipta untuk aku"

Dia anggap aku main main hahaha! bodoh nya aku. Nak bukti? kenapa sampai sekarang aku maseh rasa kuat dalam hati ni kau memang tercipta untuk aku. sekarang dah lebih dari 6 tahun tapi aku maseh simpan perasaan ni dekat kau. KENAPA KAU BODOH SANGAT! kau tak tau ke aku memang dah lama suka dekat kau. Aku sanggup beil apa2 untuk kau. aku sanggup tunggu dalam hujan untuk kau. Walau peribahasa ini terok tapi aku .... hm susah aku nak jelaskan.

Berhak ke aku dilakukan sebegini? sebab aku tak macam lelaki lain? sebab aku tak sekacak yang lain? sebab aku tak sebaik yang lain? Aku dah tak tau macam mana aku nak cakap dengan kau lagi. macam macam cara dah aku cuba tapi masih aku nampak macam bodoh menunggu kau.!

Tak apa lah wak, kalau kita ada jodoh, Inshaallah satu hari nanti kita akan dipertemukan di atas pelamin, Aku tak kesah apa org kata, Tapi sejauh mana diri kau, kau akan selalu di hati aku.

I miss you

No comments:

Post a Comment